Вимоги до повернення

Якщо Вам не підійшов розмір виробу або з інших причин ви хочете повернути товар ми без питань повернемо гроші будь-яким зручним для Вас способом. Для цього потрібно зв'язатися з нашим консультантом по телефону +38 097 189 49 12.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», покупці нашого інтернет-магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. А також повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за нами право відмовити Вам у обміні або поверненні товару. Якщо товар знаходиться в неробочому стані, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не були порушені. Обмін або повернення товару здійснюється через пошту з попереднім узгодженням з нашими консультантами тільки при наявності чека на даний товар. Повернення грошей можливе в день повернення товару або протягом максимум 7 днів.

Порядок повернення або обміну товару:

  1. Переконайтеся в збереженні та цілісності заводської упаковки товару, якщо така є. На товарі не повинно бути слідів використання, повинні бути збережені всі ярлики та чек.
  2. Повідомте нашому консультанту про Ваш намір повернути товар.
  3. Надішліть товар з документами через Нову Пошту за адресою м. Хмельницький, Склад №14, одержувач - ФОП Посвістак Наталія Анатоліївна, тел. +38 097 189 49 12.
  4. Повідомте нашому консультанту номер декларації який Вам видадуть на Новій пошті.
  5. Після отримання повернення ми зв'яжемося з Вами і обговоримо всі питання пов'язані з обміном або способом повернення грошей.

Якщо повернення або обмін відбувається через нашу помилку (вислали Вам не той товар, колір, брак) ми оплачуємо послуги Нової пошти. У разі обміну або поверненню з інших суб'єктивних причин (не підійшов розмір, не сподобався колір, ...) відправка товару до нас оплачується за Ваш рахунок.

При відправці нам посилки в жодному разі не вказуйте накладний платіж. Це пов'язано з тим що наш кур'єр не може оглянути товар і розплатитися за нього на складі Нової Пошти. Після отримання повернення ми зв'яжемося з Вами і обговоримо всі питання пов'язані з обміном або способом повернення грошей.